Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Šta je EU donela Bugarskoj

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 31 oktobar 2012 22:50
Stefan
Da se ovako vodila kampanja protiv EU integracija sa ovakvim podacima patriotski blok ne bi na majskim izborima doziveo totalni fijasko.Meki rodoljubi dakle DSS svega koliko bese 7% dok sa druge strane tvrdji rodoljubi Dveri i SRS ukupno svega oko 9%.
Posto Srbi pamte poput kokosaka tj zaboravljaju na zla koja su nam EU i SAD naneli treba se sto vise pojavljivati u javnosti sa ovakvim podacima jer Srbi samo i iskljucivo na sto vecu lovu misle stoga treba vec jednom razbiti te iluzije kod vecine srpskog naroda da ce ovde plate jednom u perspektivi biti 1500-2000 evra samo da mi udjemo u EU.Nikada ovde plata nece iznositi 2000 evra.Nije u interesu SAD i EU da se Srbija razvija i da napreduje na bilo kom polju.To treba beskarakterni Srbi vec jednom da utuve u glave kao azbuku ili kao tablicu mnozenja a ne da trose svoje zivote na cekanje svetle, slatke i kremaste EU buducnosti! Na sta bre to lici zive ljudi u oblacima, pa zivi se sadasnjost a ne buducnost i to jos neizvesna, lazna!
Preporuke:
114
2
2 sreda, 31 oktobar 2012 23:12
Uskokovic Sasa
Kada bi se analize gospodina Mirovica objavljivale u najcitanijim dnevnim novinama procenat onih koji zele u EU ne bi bio ni 25 posto. Protiv argumenata se jednostavno ne moze.
Preporuke:
120
1
3 sreda, 31 oktobar 2012 23:17
TsarPlaninac
Hvala za tekst i podatke.Ali Srbi izgleda vole da zive u iluzijama i magli zvanoj uclanjenje u EU,za koju nas uostalom nikad nisu ni planirali al mi to nikako da shvatimo.
Preporuke:
94
0
4 sreda, 31 oktobar 2012 23:57
Dragoslavic
Ako koza laze, rog ne laze!
Preporuke:
74
0
5 četvrtak, 01 novembar 2012 00:30
EUtanazija
Živim u Sofiji, i kada na primer, hoću u samoposluzi da kupim šargarepu, mogu da biram između šargarepe proizvedene u Nemačkoj ili one iz Holandije. Ukus je ravan ukusu plastike u koju je šargarepa upakovana. Pretpostavljam da, za uzvrat, Nemci sada kupuju automobile, kompjutere i mobilne telefone proizvedene u Bugarskoj.
Preporuke:
104
2
6 četvrtak, 01 novembar 2012 00:31
Deda jedan
Odgledao sam i odslusao Vaseg bivseg stranackog kolegu pre pola sata.Taj Vas "bivsi stranacki kolega" sada je Predsednik Republike Srbije.Njemu su puna usta EU.Jeli to zbog toga sto je "studirajuci" zaboravio da se educira od strane stranackih eksperata kao sto ste Vi ili odradjuje obecanja koja je dao da bi bio ono sto sada jeste?
Preporuke:
76
1
7 četvrtak, 01 novembar 2012 00:35
Peter RV
Ma nece bit da Bugari nemaju jos neku prednost nad Srbima, sto se tice EU.
Recimo parade 'ponosa' ili vjersku pornografiju, koje spadaju, kao sto je poznato, u evropske umjetnicke vrjednosti.
Preporuke:
64
0
8 četvrtak, 01 novembar 2012 00:50
srbinbanjaluka
Realno ništa. Ovo ništa odnosi se na život, kvalitet njegov i sl. Može se reći da jedino ulaskom u NATO Bugari su dobili u tom smislu što tu su onda ako ništa onda na papiru "al pari" Turcima, hoću reći, ako bi uzeli npr. da Bugari nisu članovi NATO danas sigurno bi Davutoglu i sl. palo na pamet da svoju tzv. dubinsku strategiju već tamo počne da opipava i sl. Ovako pošto smo mi rupa na Balkanu i šarena ovca, taj poligon umjesto Bugara i Rumuna smo onda Turcima mi.


E sad, ovo za EU, ništa Bugari realno dobili nisu. S druge strane EU je dobila puno. Prvo teritoriju, zatim jeftinu radnu snagu, dobili su fin izlaz na Crno more što je važno itekako glede odnosa sa Rusima, zatim dobili su vojsku i topovsko meso za njihove igrarije u Avganistanu i sl., a što je najvažnije dobili su dobru branu prema Rusima i njihovom izlasku na topla mora. To je suština i bit svega. E sad to što su Bugari naivni, pa mislili da tamo njih neko prima radi njih samih to je druga stvar. Naivnost.
Preporuke:
75
3
9 četvrtak, 01 novembar 2012 00:57
srbinbanjaluka
nastavak....


No ono što bih htio da pitam sve, jer često o tome razmišljam, dođe mi na pamet, pa i sam sebe pitam a to je, jesu li Bugari imali alternativu, i imamo li je mi danas kao Srbi, kao Srbija država ?


Meni se čini da nemamo. Čitao sam Bijelu knjigu, to je knjiga koja se odnosi na agresiju NATO-a na našu zemlju, na sve zločine nad našim civilima, gradovima, selima, mostovima, fabrikama.... to je prestrašno. Normalno je da neko kad to vidi, pročita, kako da bude za NATO ako je normalan ? Nikako, naravno. No, uvjek mi pada ono na pamet, ako si protiv nečega, a realano izbor je u najmanju ruku sužen ( nema više Vrašavskog patka i sl. gluposti ),pa nije li onda bolje i biti u toj priči ako ništa onda da barem se obezbjedimo da nas niko ne dira, a unutra kad si,možeš nešto i reći, nešto i rovariti... ovako danas ništa. Isto je to i sa EU.

Ovdje kažu neki često, ima alternativa - Euroazijska unija ?! Ne razumjem kako može da nam alternativa bude nešto što i ne postoji.
Preporuke:
19
57
10 četvrtak, 01 novembar 2012 01:03
srbinbanjaluka
nastavak.....

Budimo otvoreni, šta npr. danas Srbija može da uradi bez EU, koliko god mi, opravdano, mislili da je to jedna kolonijalistička tvorevina ? Ja mislim ništa ili vrlo malo toga. To naravno ne znači totalnu krajnost kakva je idanas da se predamo pa to shvatimo kao narod ma daj im šta god traže, nego naprotiv, to je uskladjivanje odredjenih propisa koje nama svima treba da osiguraju laksi i bolji zviot, pa čak tamo gdje mislimo da nije dobro, da se ne slazemo to treba mjenjati i ne prihvatiti nego to prilagoditi nama, našim potrebama i dati svemu tome svoj pečat i nekakav lik, pa na kraju da i ne budemo dio toga, opet uradili smo to za sebe, ne za neke papane iz EU-a.

No ova priča, ima alternativa,to je nekakav Euroazijska unija ne d aje pogubna, nego je laž. Da, laž i mit. Pa te zemlje nisu se udostojile da već tu uniju medju sobom naprave a neki u njima vide alternativu ?? Apsurd. Biće da je istok razjedinjen zato ime se to i ne pravi, a zapad to koristi a mi naivni.
Preporuke:
18
48
11 četvrtak, 01 novembar 2012 01:10
!!!
Kako ono beše EU nema alternativu, zanimljivo bi bilopogledati i Baltičke republike, Rumuniju, Mađarsku, Grčku, Italiju, Španiju, Portugal pa čak i Slovence da bi se slika južne i istčne Evrope popunila.
Preporuke:
38
1
12 četvrtak, 01 novembar 2012 01:53
@Srbin iz Banja Luke
Srbija može da ima tradicionalne bilateralne ugovore, ili ugovore o partnerstvu sa bilo kojom zemljom ili grupacijom zemalja pa i sa Evropskom unijom.Dakle nije članstvo u EU jedini mogući oblik saradnje između evropskih zemalja. Naprotiv. Evropska unija je do sada u istoriji nepoznat eksperiment integrisanja više država.Istorija poznaje ili političke zajednice (konfederacije), ili ekonomske zajednice(slobodne trgovinske zone ili carinske unije). EU je nešto istorijski nepoznato,niti je konfederacija niti je carinska unija, već je eksperiment koji traje više od pola veka i koji sve dublje tone u krizu.
Jedini jasno istaknut cilj te organizacije je širenje demokratije što je besmisleno, pogotovu ako se ima u vidu da se demokratija u EU svela na ono što odluči nemački kancelar. S druge strane, ona od Srbije zahteva jasne granice a sama nema definisane granice. Ne zna se dokle će se širiti ni u prostoru ni u vremenu. Razume se da takva organizacija ne može racionalno da se organizuje.
Preporuke:
37
0
13 četvrtak, 01 novembar 2012 02:14
Student
Autor je na kraju lepo rekao. Daće EU Bugarskoj neke milione,ali te pare će završiti u nemačkim,austrijskim kompanijama,obrni okreni oni daju pare svojim ljudima koji iznose novac iz tih banana država. Još samo da ubedimo T.Nikolića da od tih famoznih evropskih fondova nema ništa. Ni skoro 6 godina nije pomoglo Bugarskoj da digne kupovnu moć stanovništa od 43 zemlje oni su na 35.mestu skoro na samom dnu tu smo i mi Srbija gori od njih,a tu je u Rumunija još jedan raj na zemlji. Plate u tim zemljama nisu mnogo skočile,zaključak da se ne živi bolje.
Preporuke:
35
1
14 četvrtak, 01 novembar 2012 02:27
Kosta sa brda
Kakav impresivan skup poznavaoca Bugarske rkonomije! Hajde neko da mi odgovori a gde bi Bugarska bila danas da nije usla u EU? To ste prevideli kakva je Bugarska bila nekad. E na vasu zalost narod Bugarske nije. Ne pada im napamet da izađu iz EU. A vi placite nad njihovom sudbinom ako vam je tako lakse.
Preporuke:
5
63
15 četvrtak, 01 novembar 2012 07:15
Aco
Bugarska je postala clan EU ali nikad ravnopravan i uvek ce biti u donjem delu lestvice .
Zasto je Bugarska Postala clan EU? Zato sto je Bugarska u drugom svetskom ratu nije prakticki ratovala protiv Hitlera slicno je i sa Rumunijom i zbog toga su u EU sve zemlje oko nas koje su u EU su bile nalkonjene Hitleru i to moramo shvatiti. Pogledajmo Hrvatsku cvece pod hitlerove tenkove. Dali neko posteno misli da je Hrvatska ispunila neke standarde EU ? ko misli da jeste neka ode u srpska sela i gradove gde su SRBI ziveli da vide koliko je porusenih vila i vise spratnica vlasnistvo srba a sva ta miniranja su se desila posle rata i to im se zove STANDARDI koja vodi hrvatsku u famoznu EU. Ko je danas EU ? EU je Nemacka koja vedri i oblacite nagradjuje one koji su 41-45 bili uz njih adanas im trebaju jer se blize Rusiji. Klintonova je pre neki mesec prilikom posete Bugraskoj lepo i javno rekla odbacite Rusiju. Eto to vam je svetska demokratija i standardi.
Preporuke:
32
0
16 četvrtak, 01 novembar 2012 08:10
Vuk
Moram da parafraziram jednu veliku misao.
"Ko u 80-tim nije bio za EU nema srca a onaj ko u 2000-tim je jos uvek za EU ili nema mozga ili nema casti.
Preporuke:
40
0
17 četvrtak, 01 novembar 2012 08:31
Beli Orao
Bugarski narod su mučenicu isto kao i Rumuni. Za šaku dolara, koje su dali plaćenicima u uniju su ih naterali, a da nisu ni znali gde idu.
Bugarska je bila izvoznik voća i povrća i reke kamiona su išle u eUropu.

Omraženi Todor i Nikolae su vratili dugove.

P.S.

""Šar Planinac.
To je simpatično kako ti speluješ tvoje ime,ali Šar Planina i Ljuboten (2499 m) se piše ovako. U svakom slučaju plus.
Preporuke:
26
1
18 četvrtak, 01 novembar 2012 09:36
s.p.Lajković
vs srbinizbanjaluke

Kada čovek čita ono što ti žvrljaš ne može da se otme utisku da je Bosna jedno specifično mesto na planeti - koje eto podseća na basnu ...
Preporuke:
25
6
19 četvrtak, 01 novembar 2012 10:09
Cordon sanitaire
Ma, šta nas briga da li je Bugarima bolje, ili lošije posle stupanja u EU? Nismo je ni primali zato što je bila ekonomski i društveno zrela za prijem u EU. To važi za sve države koje su u toj “turi“ primljene – bez obzira na njihovu pruvredu, društveni razvoj, stupanj korupcije, kriminala, itd.... Najvažniji kriterijum je bio i ostaje: da li se graniči sa Rusijom/Ukrajinom? Ako je odgovor bio: “Da“ – prijem je bio obezbeđen. Sada, kada su na Brisel (čitaj: i Vašington) prenele veliki deo svog državnog suvereniteta, mogu da krčkaju na tihoj vatri – izgrađen je “Cordon sanitaire” u Evropi prema (a vremenom: i protiv) Rusije! Operacija je uspešno obavljena. A Srbija? Nije toliko zanimljiva. Jeste da nam je “rupa u tepihu“, ali poklopićempo je već nečim, pa ćemo kasnije videti.... Eto, jednom da budemo iskreni (ne košta nas ništa) – da ne možete baš stalno da nas psujete da smo dvolični.
Preporuke:
37
0
20 četvrtak, 01 novembar 2012 11:08
Živorad
Pa sve same zablude od početka.

Nije bitno da li je jedna država u EU ili nije.
Bitno je šta sami radite za sebe. Niko vam neće pomoći i niko vam neće dati svoj teško stečeni novac ukoliko nemate šta da prodate.

Dakle tu je odgovor na pitanje Bugarske. Bugarska je malo radila za sebe pa zato i nema nekakve koristi od EU.
Bolje bi im bilo da su radili ao Švajcarci ili Norvežani. Tada im EU ne bi bila potrebna, barem ne ekonomski.
Prosto, da prostije biti ne moće, jer EU je zapravo više mirovni a manje ekonomski projekat.
Preporuke:
18
12
21 četvrtak, 01 novembar 2012 11:22
Dragan
Odlična analiza Dejane - crno na belo, nema šuplje filosofije, nema demagogije, nema diplomatisanja.

EU je donela Bugarima jednu veliku šarenu lažu. Kao što to nastoji doneti i Srbiji. Nikakvog dobra Srbija od EU nije videla, ne vidi sada, niti će videti u budućnosti, a bilo je, ima i biće samo zla. To je četvrti rajh u kojem za Srbe ima mesta samo u magarećoj klupi, za iživljavanja perverznog zapada predvođenog potomcima fašista.
Preporuke:
21
0
22 četvrtak, 01 novembar 2012 11:30
@Kosta sa brda
Pa gospodine verovatno bi bili dalje nego gde se sada nalaze. Bitno je da su komunisticki sistem privrede skinuli odnosno da drzava potrebu za svaki saraf planira. A clanstvo u EU ih je vise uljenilo i ometalo nego sto im je pomoglo. Drugo pitanje je sta mogu bugari jednom razvijenom i zasticenom trzistu da ponudi, ajvar, jeftinu radnu snagu ili plaze? Zasto jedna zemlja mora da slusa Brisel? Zasto sama nemoze i individualno svoje ekonomske potrebe da zadovolji? Da bi se zaduzila? Ili mislis da EU nesto badava daje pa se mozes na njihovim jaslama ziviti? Nije li to malo naivno? Da ne govorimo o nesmetanom uticaju stranog kapitala na politiku. Na kraju jos da kazem jedna poznanica iz Sofije mi se nedavno zalila kako u zadnje vreme turci masovno bugarsku zemlju kupuju. Tu im EU vise smeta nego sto pomaze jer je zakonodavstvo za Brisel vezano.
Preporuke:
11
2
23 četvrtak, 01 novembar 2012 11:41
srbinbanjaluka
@ s.p.Lajković

Nisam u potpunosti razumio šta ste htjeli reći do kraja. No intencija mi je jasna. Međutim, ako je Republika Srpska, ili BiH uopšte jedna basna... pa šta tek onda reći za Srbiju ?

Možda basna na kvadrat ?

Ne znam. Ali najsmiješnija zemlja Evrope, sa ovakvim narodom, sa nikakvim planom nikakvom,mi bi rekli "špurom"...., pa šta da vam kažem. Mi barem u R. Srpskoj imamo jasan stav, znamo šta želimo a šta ne, to znaju i druga dva naroda u BiH, to šta žele a šta ne žele, to znaju i ovi na tzv. Kosovu šta žele šta ne, u Crnoj Gori isto, Hrvatska.... a Srbija ?


To je država i narod koji ne zna šta želi ali samo govori i zna šta ne želi, a čak i to ima razno raznih gradacija, to je jedno šizofreno stanje koje je zapad zapravo i priželjkivao jer u budućnosti ono potencijalno nosi po nas Srbe jedan problem, a to je da ovakvo stanje u Srbiji, ovolika podjeljenost samo pogoduje onom čemu zapad neprestano teži. Gradjanski rat u Srbiji. No vi to ne vidite.

Pozdrav.
Preporuke:
20
10
24 četvrtak, 01 novembar 2012 11:46
protiv EU
Posle sjajnog protesta radikala koje je predvodio Mirović sada sledi i sjajan tekst. Samo želim da podržim njega i SRS i nadam se da je to stranka koja će istrajati i prevazići sve nevolje kao i da njihovo vreme tek dolazi
Preporuke:
26
0
25 četvrtak, 01 novembar 2012 11:48
srbinbanjaluka
@ Živorad

Pozdrav.

E tu je suština, tu čuči zec u vašem komentaru. Slažem se potpuno. Nisam pobornik ni EU niti sam njen neki kontraroš, prosto daj da vidimo, ako smo normalno društvo, daj šta možemo da uzmemo, da je dobro, što vi kažete fino Bugari nisu dovoljno radili na sebi. Oni su zapravo ulazak shvatili kao danas i Srbija i svi drugi narodi... put kojim ideš, vlastiti narod pljačkaš, a potpuno je nebitno šta, kako i gdje ispregovaraš glede ekonomije, socijalne politike, ekologije, očuvanja i zaštite vlastite kulture, uopšte politike i sl.


No ovdje je društvo raspolućeno, a u Srbiji je to dovedeno u krajnost, ta raspolućenost. Ljudi neki imaju fiks ideje, možemo bez njih, idemo tamo, idemo onamo.... čekaj, daj prvo poradimo na sebi. Pa zar nama treba EU ili Rusija da mi sami kažemo, dosta pljački, kriminalu, nepotizmu, dosta lažnoj demokratiji u kojoj pred. stranaka postaju njeni vlastodržci koji na tom mjestu ostaju dok doslovno ne odu na onaj svijet.
Preporuke:
19
6
26 četvrtak, 01 novembar 2012 11:53
xyz
Gospodine Miroviću, da li nam možete objasniti zašto Bugarska, kada joj je tako loše krenulo posle ulaska u EU, ne zatraži izlazak iz te unije. Kao i neke druge zemlje o kojima ste, ako se ne varam, u tom stilu pisali. Bilo bi pošteno prema čitaocima ovoj sajta da to objasnite.
Preporuke:
3
25
27 četvrtak, 01 novembar 2012 11:54
srbinbanjaluka
@ Živorad



U svim tim državama pa tako i u Srbiji nisi patriota ako kažeš istinu, ali ako kradeš, zapošljavaš nekog preko veze, daješ mito, švercuješ, gledaš sebe da "ugradiš" u nekim "bratskim" ugovorima, ako ljude istjeruješ na ulicu , ne daš im posao, mlade niko ne zapošljava.... i onda na sve to dok to radiš i držiš zastavu i pjevaš himnu, i kažeš ne dammmm, moje jeee, našee jee, oni su lopovii.... onda si patriotčina.

Ali to tako može kod svih ovih tzv. jadnih naroda na Balkanu, jer generalno narod je zapušten, sa njima možeš kao sa ovcama, niko narod ne edukuje nego samo ide amooo... pa tamo... kako ko želi i u to ime krade i lapa. Naravno, mene posebno boli što je ta zapuštenost evidentna i u mome narodu, srpskom. Čak, neću reći najviša je, ali opet kad pogledamo svi su oko nas se kako - tako neću reći snašli ali bolje plivaju, a moj narod koji se guši i tone stalno priča o njima i komentariše : Gle kako oni loše plivaju ?!

Apsrud.

Moramo se mjenjati.

Pozdrav
Preporuke:
20
7
28 četvrtak, 01 novembar 2012 12:13
Ivan Aleksić
razumio


Šta rekoste "Srbinebanjaluko"?
Preporuke:
6
27
29 četvrtak, 01 novembar 2012 12:17
Kosta sa brda
@Kosta sa brda
Vaš komentar je vrlo razuman, pa zaslužuje ozbiljan odgovor. Sami kažete da im je to pomoglo da skinu “komunisticki sistem privrede“. Koristilo im! A to “članstvo u EU ih je ulenjilo“ – ne razumem. Valjda nije cilj da se u nekim što većim mukama dođe do boljeg standarda? Ko misli da Brisel nešto badava daje? Gde ima badava? Zašto sami individualno ne zadovolje ekonomske ciljeve – ko to može na njihovom stadijumu razvoja? Uticaj domaćeg kapitala na politiku države ne mora biti ništa bolji od uticaja stranog (vidi Srbiju!). To što Turci kupuju zemlju - je li bolje da to budu recimo Rusi (vidi CG)?
Preporuke:
3
9
30 četvrtak, 01 novembar 2012 12:40
SrbinDoboj vs SrbinBanjaluka
Pobogu si sinko,zaista tako razmisljas.Uzmi ponekad novine ili pogledaj dnevnik,ostavi se Bijelih knjiga
Preporuke:
13
2
31 četvrtak, 01 novembar 2012 13:04
Krug dvojke
@srbinbanjaluka
Na žalost, U PRAVU SI! Bravo za onaj prvi komentar u dva dela. Ako ti nešto znači ima još nas koji tako mislimo. Ostali, što reče Kosta sa brda, nek plaču nad Bugarskom kad već neće Bugari sami. Sredimo prvo svoju kuću.
Preporuke:
4
15
32 četvrtak, 01 novembar 2012 13:04
DUSL
Istovremeno, iako je Bugarska već 5 godina članica EU, u Nemačkoj, Francuskoj, Britaniji, Austriji , Holandiji. Luksemburgu, Belgiji, Irskoj i Malti, od bugarskih radnika se zahteva da imaju radne dozvole.


Postovanje autoru uz jednu ispravku. Drzavljani Bugarske smiju da rade u EU, konkretno u Austriji. Istina je da im treba radna dozvola ali ona je stvar formalnosti i koristi se samo u statisticke svrhe.Dakle ne dovodi se u pitanje sticanje iste. Cak i osobe koja nije clan jedne od EU, EWR ili Svajcarske, dakle izmedju ostalih stanovnici bivsih jugosl. republika izuzev Slovenije, stupanjem u brak sa bugarkim drzavljanima sticu automatski pravo na rad i dobija dakle pomenutu radnu dozvolu. Ukoliko recimo jedan Srbijanac zeli da radi u Austriji podnosi zahtjev birou za zaposljavanje, koji provjerava da li postoji osoba sa austrijskim ili EU drzavljanstvom koja je aplicirala za isti posao. Ukoliko ne postoji dobijate radnu dozvolu na jednu godinu.
Preporuke:
4
8
33 četvrtak, 01 novembar 2012 14:00
Svetozar D.
Verovatno ste primetili, posle izbora u Srbiji u EU je nastala panika, da li će Srbija da ostane na evropskom putu. Čudno, ako se uzme u obzir da na svom „evropskom“ putu Srbija doživljava samo ucene. Za EU, pre svega Nemačku, inače zemlju koju su u prošlosti odlikovale nasilništvo i genocid, važno je da Srbija ostane na „evropskom“ putu, da bi se ovde regrutovala jevtina radna snaga, i da bi se u bescenje kupovala obradiva zemlja. Srpski seljaci postaće raja gora nego u tursko vreme. Nažalost, Srbin vidi samo ispred nosa, šta god mu obećaš, on primi zdravo za gotovo, za istinito. Primer je prevrat 2000. godine, dolazak „demokratske“ mafije na vlast. Zaključak: dobijamo ono što smo zaslužili!
Preporuke:
20
1
34 četvrtak, 01 novembar 2012 14:13
Svetozar D.
@DUSL
Ako vas dobro razumem, jedna drzava treba da udje u EU, ne da bi popravila situaciju na svojoj teritoriji, vec da bi posluzila kao regrutaciono podrucje za jevtinu radnu snagu? Bravo, DUSL!
Preporuke:
14
1
35 četvrtak, 01 novembar 2012 15:40
DUSL@Svetozar D.
Moj komentar nije bio usmjeren u tom "evrofil" pravcu, vec samo na cinjenicu da podatak u tekstu nije ispravan, i bio je namjenjen vise manje samom autoru.mislim da pogubnost politike "eu nema alternativu" uopste ne treba da se komentarise. hvala za komentar!
Preporuke:
8
0
36 četvrtak, 01 novembar 2012 17:31
SVETLANA
Komentar na postavljeno pitanje jednog koji je pitao: "zašto Bugari i drugi koji su u EU i nezadovoljni su stanjem u EU , iz nje ne izađu?"
Pa, prijatelju, znaš li onu našu izreku: "dala baba dinar da se uhvati u kolo, a sada daje dva da iz njega izađe, ali ne može"
Preporuke:
13
1
37 četvrtak, 01 novembar 2012 17:49
Dragan
radikali treba da budu aktivniji, na sledećim izborima sigurno ponovo ulaze u vladu.
Preporuke:
7
1
38 četvrtak, 01 novembar 2012 17:51
Bob
Niko nije pitao Bugare gde i kako hoće ili neće. Toliko o tome "zašto su ušli u EU ili zašto sada ne izlaze." -Na kraju, ipak ne zaboravite bugarski mentalitet, na žalost. Njima je potreban gospodar, a bolje europski nego turski.
Preporuke:
1
4
39 četvrtak, 01 novembar 2012 18:08
BLEŠTAVOST PRIVIĐENjA
Prema podacima Nacionalne službe za zapošljavanje Republike Srbije i Unije poslodavaca, bugarski državljani u proteklim godinama masovno dolaze u Srbiju da rade kao nadničari na poljima, konobari i građevinski radnici.


ma to je samo radikalsko obmanjivanje, kao i ovo:

Godine 1882. „Samouprava“ je donela čitav niz manjih i većih rasprava dr Lazara Pačua, „komunca“, u kojima je on isticao da „na Zapadu svi prevaranti i lažovi vladajuće klase propovedaju ljubav i harmoniju, dok naprotiv proletarijat zna da će mu mržnja dati snagu, i da će se tek iz krvi roditi ljubav...
Preporuke:
2
5
40 četvrtak, 01 novembar 2012 19:13
zakonitosti
Obrazac je sličan svuda: tokom prijema vam uvale svoje banke, svoje proizvode, trgovine i usluge, pokupe pare od vas, zatim vam te iste pare daju uz kamatu da napravite infrastrukturu (puteve, pruge, telefoniju, kompjutere, propise, standarde i ostalo), vi grcate i siromašite da biste vratili dugove, a oni zahvaljujući infrastrukturi dovode svoju proizvodnju i fabrike i još više preuzimaju u svoje ruke trgovinu i usluge, vi ste još siromašniji i radite za sve manje novca, uz sve manje prava, a njihovi građani dobijaju proizvode i usluge jeftinije na vaš račun, vi i vaša država ste sve siromašniji i sve više zaduženi, kupili su vaše političare, a oni su sve silniji i razmaženiji i svirepiji, onda vas uteraju u svoje saveze i odbrambene (informacione, političke, obaveštajne) sisteme da bi se osigurali od pobune i izlaska iz đavoljeg kola ...
Ipak, vreme će proći, i doći će do pobune gladnih poniženih, a i njih korupcija i nemoral izjedaju ...
Preporuke:
9
1
41 četvrtak, 01 novembar 2012 19:53
Kosta sa brda
Niko ne pita Bugare da li hoće da uđu ili izađu iz EU? Besmislica!
Bugarima treba gospodar? Sramota!
O babi koja je dala dinar da ne komentarišem.
Preporuke:
4
8
42 četvrtak, 01 novembar 2012 23:09
@Kosta sa brda
Licno mislim da za promenu privrednog i politickog sistema EU nije bila potrebna. Sa uljenjivanjem sam mislijo na EU subvencije, gde se proizvodi bez te pomoci nemogu vise isplativo proizvoditi. EU fondovi se dozivljavaju kao carobna lampa koja se treba samo malo protrljati, iz stampe se vidti kako svetlucaju oci politicara kad se neka veca tranza odobri, valjda vide svoj procenat u tome. Uvek se to dozivljava kao neki uspeh i kao da je to badava. Kapital po prirodi svojoj gleda da se umnozi, pitanje je sta je bolje tudji ili domaci. Raspodela kapitala u drustvu je drugo pitanje. Politika je ta koja stvara zakonske okvire za kapital. A to sa turcima (kod nas verovatno siptari) ta kupovina zemlje dovodi do otudjivanje kulture, vere i zemlje.
Bojim se da cemo u EU izgubiti politicku i zakonodavnu fleksibilnost i privrednu financijsku samostalnost. Da ne govorim o problemima koja EU sama sa sobom ima. Dali se iko nesto pita u EU osim nemaca i francuza? Meni nije poznato.
Preporuke:
5
0
43 petak, 02 novembar 2012 03:39
Baster
Svaka propast ovih velikih zlotvora me raduje veoma !
Preporuke:
6
0
44 petak, 02 novembar 2012 06:03
Srđa
Članak, za početak, očajnički vapi za jednim podatkom: koliko je Bugarska dala Uniji? Jer bez tog podatka može se pomisliti da Bugarska nije ništa nije dala.
Preporuke:
3
0
45 petak, 02 novembar 2012 06:11
Srđa
Suština štetnosti EU prema novim teritorijama se nalazi u eunijatskom "parlamentu", tj. propisima koji čine privredu na "novo-osvojenim" teritorijama nekonkurentnom, pa zato dolazi do migracija ka "staroj" Evropi jer propisi štite privredu na tim prostorima.
Preporuke:
6
0
46 petak, 02 novembar 2012 16:42
šarena košulja EU
Manite se ekonomije i EU. EU je, pre svega, jedan okupacioni projekat, koji ima zadatak da kolonizacijom Istoka obezbedi visok standard građana Zapada, bez rada i proizvodnje, prodajući nesrećnim istočnjacima maglu, tj. prazna obećanja. Gluposti koje će oni proizvoditi prodavaće po visokim cenama jer je glupim ljudima najvažnije da je made in Germania.

Međutim, i sami su upali u vrzino kolo, iz koga, nema šanse da se izvuku, bez novog svetskog rata. Čim su prešli na to da svako jaje mora biti iste veličine i da se zna koka koja ga je snela, to više nije proizvodnja, to je ludilo. Dakle, novi svetski rat je neizbežan, samo je pitanje koji će biti njegov krajnji rezultat.

Ali, narode, zabaljajte se, najlepše je kada se umire uz pesmu i smeh.
Preporuke:
6
0
47 subota, 03 novembar 2012 07:07
Vojvodina
Lazi .lazi
Zasto je zaboravio da napise koliki je rast BDP a ?
Hoce li ovako pisati i kada Vojvodina bude u EU?
Preporuke:
0
2
48 subota, 03 novembar 2012 14:45
Mile
Samo gluposti. Ispada da je EU zajednica nesposobnih i siromasnih a nekakve Bugarske i Rumunije ekonomske supersile. Pa ako im je tako lose sta ne izidju iz EU i pocnu da zive kao Svajcarska.

Naravno da nece jer nikad nisu bili ekonomska velesila i nikad nece. Ali dobro je malo kukati da su drugi krivi, kao i Grcka
Preporuke:
2
0
49 subota, 03 novembar 2012 19:54
BB
:: Vojvodina
BDP nemora bit pokazatelj za standart. Nije bitno koliki je promet nego je važno kolika je dobit.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner